نماینده شیراز گفت: با پیگیری‌ها و جدیت مجموعه مدیریت شهر صدرا در سطح استانی و ملی شاهد اتفاقات خوبی در این شهر به ویژه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی، ورزشی، خدماتی و تجاری هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 15 November 2020
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری به نیاز شهر صدرا به یک مجتمع بزرگ اداری در راستای استقرار ادارات و دستگاههای اجرایی اشاره و اضافه کرد: به زودی مجتمع قضایی دادگستری نیز در راستای پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم در این شهر احداث می‌شود.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ایجاد درمانگاه‌ها و بیمارستان در شهر جدید صدرا سخن گفت و عنوان کرد: تامین اجتماعی نیز باید به این موضوع ورود کرده و سرمایه گذاری‌های متنوعی را در این بخش انجام دهد.
 
قادری توجه به مباحث فاصلاب و عملیات انتقال آب را از دیگر مؤلفه‌های نیازمند توجه در شهر صدرا دانست و گفت: اگرچه کارهای خوبی در این بخش انجام شده اما برای رسیدن به شرایط مطلوب باید گام‌های بلندتری برداشته شود.
 
او همچنین از لزوم توجه ویژه به موضوع آرامستان شهر جدید صدرا سخن گفت و تاکید کرد: باید تلاش کنیم دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در بخش‌های مختلف در این شهر جدید مرتفع شود.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با تاکید بر اقدامات خوب انجام شده در حوزه زیرساخت ها در شهر جدید صدرا گفت: در حوزه شهرسازی، اداری و شهروندی می‌توان کارهای بزرگی را در این شهر انجام داد.
 
قادری با بیان اینکه ورود شرکت شهرهای جدید به مباحث آزادراهها موجب شده تا اقدامات خوبی در سطح ملی، محلی و منطقه‌ای شکل گیرد، گفت: شرکت عمران شهرهای جدید در فارس راه‌اندازی شود تا مناطقی که پتانسیل شکل گیری چنین شهرهایی را دارند با الگو گیری از شهر صدرا اجرایی و عملیاتی شوند و بستر لازم برای استقرار جمعیت ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار