فرماندار اقلید با تأکید وی با تقدیر از نیروهای بسیجی و بازرسان صمت و اصناف و... در نظارت بر بازار اظهار کرد: نظارت‌ها ادامه داشته و با کسی تعارف نداریم.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 15 November 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:خلیل بزرگی در این شهرستان با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی جهادگران عرصه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا بر لزوم مسؤولیت‌پذیری تک‌تک افراد جامعه در این عرصه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه از مشکلات اصناف و اقشار مختلف مردمی در محدودیت‌های به‌وجودآمده و وضعیت موجود مطلع بوده و درک می‌کنیم، اظهار داشت: بدون همراهی و همکاری مردم این بیماری مهار نشده و بدون شک آمار مبتلا شدگان و فوتی‌ها بیش از این می‌شود.

بزرگی تأکید کرد: نباید احساسی عمل کرد و سلامت جامعه را به خطر انداخت.

فرماندار اقلید به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و نیز مصوبات استانی و شهرستانی این ستاد مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور از ساعت ۱۸ به بعد، افزایش دورکاری کارکنان دولت تا سقف ۵۰ درصد، تعطیلی خدمات حضوری بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و محدودیت فعالیت آن‌ها در عرضه خدمات ضروری به مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۲۴ آبان‌ماه جاری تا ۲۹ همین ماه، ادامه توقف ارائه آموزش‌های حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها و... اشاره کرد و گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، در خانه ماندن و عدم شرکت در آیین‌های مختلف و دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی، ازجمله اصولی است که هر یک از افراد جامعه باید در اجرای آن دقت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مانند همیشه باید در کنار هم و با هم با این مشکل نیز مقابله کنیم، از گروه‌های جهادی، مردمی، بسیجی، ارگان‌های دولتی و نهادهای مردم‌نهاد و تمام افرادی که طی این مدت با اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر همت کردند، قدردانی و عنوان کرد: از کارکنان دولت تقاضا داریم با اختصاص بخشی از حقوق خود به بیماران و بیمارستان‌های کرونایی کمک کنند.

بزرگی با صراحت برگزاری هرگونه آیین عروسی و ختم، تجمع و همایش و ... را ممنوع خواند و بیان داشت: مراسم تشییع و تدفین اموات باید با کمترین جمعیت برگزار شود.

فرماندار اقلید در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر بازرسی و نظارت دقیق و کافی بر بازار از عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای برخی اصناف انتقاد و خاطرنشان کرد: هرگونه کم‌فروشی، احتکار، گران‌فروشی و ... قابل چشم‌پوشی نبوده و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با تقدیر از نیروهای بسیجی و بازرسان صمت و اصناف و... در نظارت بر بازار اظهار کرد: نظارت‌ها ادامه داشته و با کسی تعارف نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار