حسن شاهی از مسافران خواست برای سلامتی خود اگر موردی مشاهده کردند اول اینکه سوار خودرو نشوند و دوم اینکه اگر راننده تاکسی ممانعت میکند بلافاصله شماره پلاک تاکسی متخلف را به سامانه 137 شهرداری شیراز گزارش دهند.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 11 November 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مسعود حسن شاهی اظهار داشت: با توجه به موج سوم بیماری کرونا و ضرورت هرچه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عملیات نصب رایگان کاور با ظرفیت روزانه 500 دستگاه تاکسی آغاز شده و تا یک هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه شیراز بیش از 12 هزار تاکسی دارد که قریب به 8 هزار تاکسی فعال در سطح این کلانشهر مشمول این کار می‌شوند، افزود: حداکثر ظرفیت استفاده مسافر از صندلی عقب تاکسی 2 نفر بوده و ورود مسافر به تاکسی بدون ماسک اکیداً ممنوع است و در صورت مشاهده با راننده متخلف حسب ضوابط رفتار می‌شود.

حسن شاهی از مسافران خواست برای سلامتی خود اگر موردی مشاهده کردند اول اینکه سوار خودرو نشوند و دوم اینکه اگر راننده تاکسی ممانعت میکند بلافاصله شماره پلاک تاکسی متخلف را به سامانه 137 شهرداری شیراز گزارش دهند.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ماسک به تعداد مورد نیاز در اختیار تمام رانندگان تاکسی قرار گرفته است، گفت: متاسفانه سه راننده تاکسی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

حسن شاهی تاکید کرد: تنها راه مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است و از شهروندان و رانندگان میخواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران نسبت به استفاده اصول بهداشتی دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی از نصب رایگان دستگاه کارت خوان در تاکسی‌های شیراز خبر داد و بیان کرد: جهت جلوگیری از کووید 19 و حل مشکل پول خرد تاکسی داران، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها با نصب دستگاه کارت خوان به صورت رایگان در این خودرو‌ها در صورت همکاری بانک‌ها طی یکماه دیگر این مهم انجام شود.

حسن شاهی با شاره به اینکه 30 درصد از تاکسی‌های کلانهشر شیراز به پلیکیشن‌ها و بارکد‌های کیو آر QR codes برای پرداخت خرد در تاکسی‌ها مجهز هستند، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی بسته‌های حمایتی در قالب حقوق به رانندگان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 85 تخلف رانندگان تاکسی به صورت تلفنی به سامانه 137 شهرداری شیراز گزارش شده است.

 

برچسب ها: تاکسی ، تخلف ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار