نماینده شیراز، در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه امروز نیازمند دور زدن خود تحریمی‌ها هستیم، گفت: با مکانیزم‌های بسته و انحصاری نمی‌توان از شرایط غیرعادی فعلی عبور کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 11 November 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در جلسه  فارس بیان کرد: منطقی نیست که در شرایط غیرعادی اختیارات را در تهران متمرکز کنند؛ ما یک کشور مرکزگرا هستیم و کمتر حاضر می‌شویم که اختیارات را به استان‌ها واگذار کنیم و این نگاه در شهرستان‌ها نسبت به مرکز استان‌هم حاکم است.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه دولت مدعی است که اختیارات را واگذار کرده است، افزود: ستاد استانی کرونا در راستای همین موضوع شکل گرفت.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکان رفع بسیاری از موانع در سطح استان‌ها وجود دارد، تاکید کرد: ضمن حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنعتی و تولیدی، باید تلاش کنیم واقعیت‌ها را بپذیریم و در راستای رفع آنها اقدام کنیم.
 
عزیزی همچنین با بیان اینکه باید تلاش کرد تا دستگاه‌های اجرایی مصمم و ملزم به اجرای موضوعات طرح و تصویب شده در چنین جلساتی باشند، گفت: امروز تولید نیازمند حمایت همه دستگاه‌های اجرایی است و واحدهای تولیدی ما باید این اعتماد و اطمینان را داشته باشند که کل توان حاکمیت پشت سر آنها قرار دارد و موانع را بر می‌دارند تا با اعتماد به نفس مسیر را ادامه دهند.
 
عزیزی با تاکید بر اینکه اکنون نیازمند یک تجدیدنظر، ضمانت اجرای بر تصمیمات، رفع موانع و توجه ویژه به مزیت‌های استان فارس هستیم، گفت: اگر نگاهمان را تغییر دهیم و خود تحریمی‌ها را کنار بگذاریم و اگر هم افزایی ر مشارکت جمعی داشته باشیم، می‌توانیم بر مجموع مشکلات فائق آییم.
برچسب ها: عزیزی ، تحریم ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار