فرماندار شیراز گفت: برخی نخبگان و مسئولان سیاسی در این شرایط کرونا با اظهارات غیرواقعی موجب دلسردی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و کادر درمانی می شوند.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 08 November 2020
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا امیری گفت: فعالان سیاسی و نخبگان نباید در این شرایط سخت کرونایی با اظهارات غیرواقعی موجب دلسردی خدمتگزاران مردم و کادر درمانی که در حال مبارزه با تبعات منفی این بیماری هستند شوند.
 
وی ادامه داد: در شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا اقدامات بسیار ممتاز و شایسته ای توسط دستگاه های اجرایی و کادر درمان در جهت مبارزه با تبعات منفی بیماری انجام شده است.
 
وی کرونا را بیماری مرگ آور و ناشناخته عنوان کرد و گفت: مسولان سیاسی و نخبگان باید در این شرایط سخت با همکاری و هم دلی موجبات دلگرمی کادر درمان که در حال تلاش شبانه روزی برای نجات مبتلایان به کرونا و دستگاه‌های اجرایی که در جبهه دیگر در حال تلاش برای کاهش اثرات منفی این بیماری بر اقشار مختلف هستند را فراهم کنند.
 
فرماندار شیراز در ادامه بیان کرد: طی دوسال گذشته بصورت مداوم هر هفته یکبار جلسه بررسی و رفع مشکلات روستاهای اطرف شیراز با حضور مدیران شهرستان برگزار و اقدامات زیادی برای توسعه امکانات و خدمات رسانی به این مناطق انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار