رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف مقادیری موادغذایی و شوینده احتکار شده در انبار یک شرکت تعاونی مصرف در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 07 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حمید زارع شنبه ۱۷ آبان اعلام کرد: با هوشیاری مردم و حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مقادیر قابل توجهی کالا شامل مواد غذایی و شوینده احتکار شده در انبار یک شرکت تعاونی مصرف در شیراز، شناسایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بازرسی سازمان صمت فارس، زارع گفت: با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی در انباری در شیراز بازرسان این سازمان به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه به محل اعزام شده و مقادیری کالا شامل مواد شوینده، انواع روغن خوراکی، برنج، شکر و قند در این انبار کشف و ضبط کردند.

زارع اضافه کرد: در حالیکه اکنون در بازار با کمبود روغن خوراکی مواجه هستیم، در این انبار بیش از ۷ هزار عدد مواد شوینده و بیش از ۳ هزار عدد انواع روغن خوراکی کشف شده است.

بر پایه اظهارات وی، مسئولان انبار یاد شده با استخدام نیرو، قیمت و تاریخ مصرف درج شده بر روی مواد شوینده ها را پاک می کردند تا قیمت و تاریخ مصرف جدید بر روی آنها درج کنند!

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس گفت: پرونده تخلف این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال، برای صدور رای و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و انبار و فروشگاه این شرکت تعاونی پلمپ شده است.

زارع با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل موارد را از طریق تافن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت فارس) اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار