معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از بازداشت دو تن از عوامل برگزاری جشن عروسی در شهر‌های فسا و قره‌بلاغ خبر داد و گفت: وسایل موسیقی موجود در این دو مراسم توقیف شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 07 November 2020

تابنک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کریمی با بیان اینکه پیش از این نیز توسط نهاد‌های مربوطه تذکر داده شده است، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم جشن و عزا در سراسر فسا ممنوع است و با برگزار‌کنندگان برخورد صورت می‌گیرد چرا که هرگونه تجمع تهدیدی بر ضد بهداشت عمومی و سلامت مردم است.

او افزود: بازداشت این افراد و توقیف وسایل موسیقی موجود در مراسم جشن با دستور دادستان شهرستان فسا و با همکاری کلانتری ۱۱، یگان امداد و پاسگاه دوگان صورت گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم در برخورد با کسانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند تعارف وجود ندارد و با برگزارکنندگان هرگونه تجمع برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌های ستاد مبارزه با کرونا و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان محترم شهرستان فسا تخلف‌کنندگان از دستورات بهداشتی با برخورد قانونی شدید مواجه خواهند شد.

کریمی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا عنوان کرد: تنها راه نجات از این شرایط کرونایی عمل به اصول بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده همگانی از ماسک به شکل صحیح، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، تهویه مناسب هوا در مکان‌های بسته، پرهیز از حضور از مکان‌های شلوغ از جمله بازار‌ها و پاساژها، پرهیز از برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌ها و مراقبت از سالمندان و بیماران دارای نقص ایمنی است.

برچسب ها: برگزاری ، عروسی ، فسا ، دستگیر ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار