نماینده مرودشت با بیان اینکه «نتایج انتخابات آمریکا تاثیری در سیاست های ایران ندارد»، بیان کرد: دل بستن به اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا رای خواهد آورد کار اشتباهی بوده و به نوعی به خطا بردن افکار عمومی جامعه محسوب می شود. واقعیت این است که هیچ فرقی بین بایدن و ترامپ یا جمهوری خواه و دموکرات در آمریکا وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 06 November 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی، در ادامه اظهار کرد: همان طوری که در تبلیغات کاندیداهای انتخابات آمریکا گفته شد، سیاست های آن ها در قبال ایران تغییری نمی کند و در اصل این سیاست های خصمانه جای دیگری نوشته شده و در دست ترامپ یا بایدن نیست.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: اینکه بعضا در روزنامه ها و رسانه های کشور به نوعی جلوه داده شود که با پیروزی بایدن قیمت دلار کاهش می یابد و راه برای گفت و گو باز می شود و با پیروزی ترامپ قیمت دلار بالا می رود کاری اشتباه است. در اصل نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ما مهم نیست چراکه سیاست های خصمانه آن ها پابرجاست.
 
رشیدی کوچی در پایان تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور باید نگاه ما به داخل باشد و امیدی به دشمنان نداشته باشیم. سیاست های ما متاثر از نتایج انتخابات آمریکا نیست. ما باید برای حل مشکلات به ظرفیت های درونی کشور تکیه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار