حجت الاسلام دست داده گفت: اقامه نماز جمعه در جهرم به سبب تداوم وضعیت قرمز کرونایی روز جمعه ۱۶ آبان ماه اقامه نمی شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «زین العابدین دست داده»  گفت: شیوع گسترده کرونا در جهرم سبب شده تا این شهرستان از حیث این بیماری در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این در حالی است که روزانه شاهد ابتلای بیش از صدها تن از شهروندان جهرمی به بیماری کرونا هستیم که وضعیت بسیار خطرناکی را برای این شهرستان رقم زده است.

 

وی با تاکید بر اینکه از این سو برپایی نمازجمعه در جهرم به صلاح نبوده و از این اقدام همچون هفته های گذشته امتناع می کنیم، خاطرنشان کرد: برپایی مجدد نمازجمعه در هفته های آینده با دستور ستاد مقابله با کرونا اطلاع رسانی می شود.

 

حجت الاسلام دست داده با اشاره به اینکه در صورت تغییر وضعیت کرونا در جهرم و تصمیم براقامه نماز جمعه، مراتب از طریق رسانه های جمعی به مردم اطلاع داده می شود، تاکید کرد: نماز جمعه در بخش «کردیان» شهرستان‌ جهرم نیز به تناسب شیوع ویروس کرونا لغو بوده و اقامه نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم، این مهم را در سلامت جامعه مورد اهمیت دانست و گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های اعلام شده از سوی متولیان بهداشت و درمان، زمینه را برای تغییر وضعیت شهرستان و بازگشت سلامتی به جامعه هموار کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، جهرم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار