رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز با بیان اینکه اصلاح طلبان در چهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده و برانداز نیستند، افزود: مشترکات اصلاح طلبان و اصولگرایان، قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی بوده و اصلاح طلبان تصمیماتشان، برآمده از نظرات مردم است.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 02 November 2020

به گزارش تابناک فارس: احمدرضا دستغیب با بیان اینکه شفافیت یکی از شعارهای اصلی شورای دوره پنجم بود، افزود: سه سال قبل، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با شعارهای اصلاح طلبانه شروع به کار کرد و اقبال عمومی مردم به این شعارها، شفافیت، مردم محوری و پاکدستی موجب شد که لیست اصلاح طلبان، با آرای باورنکردنی برای این دوره شورا رأی آورد.

وی ادامه داد: شورا باید با بازنگری مجدد این شعارها، مسیر خود را اصلاح کرده و از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کند و مشخص شود چه اندازه به اهداف خود دست یافته است.

دستغیب تصریح کرد: باید در اجرای هر پروژه شهرسازی، پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی آن با تکیه بر شعار مردم‌محوری شورا تهیه شود.

وی گفت: امید است در فرصت باقیمانده از عمر شورای پنجم، نسبت به تملک ساختمان شهر روستای سابق، واقع در میدان امام حسین (ع) و تبدیل آن به مجموعه فرهنگی طبق مصوب کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا و تملک باغ میراثی مینو واقع در خیابان خیام در قالب عنوان بازآفرینی محور زند اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار