معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیمه تیرماه ۹۹ اعلام کرد: مترو این شهر از یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ و اتوبوس‌های درون شهری شیراز نیز از دوشنبه ۱۶ تیرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 31 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در این زمینه گفت:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های کرونایی با دستور استاندار فارس به مدت یک هفته دیگر از شنبه دهم آبان ماه ۹۹ تا روز جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ تمدید و در بعضی موارد تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز طی ماه‌های گذشته چندین نوبت به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از انتشار این ویروس تعطیل و مجددا بازگشایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیمه تیرماه ۹۹ اعلام کرد: مترو این شهر از یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ و اتوبوس‌های درون شهری شیراز نیز از دوشنبه ۱۶ تیرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

در پی شیوع کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز همچنین از اواخر اسفندماه ۹۸ تا ۱۰ خرداد ۹۹ به مدت ۸۰ روز تعطیل شد.

حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری در ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز فعالیت می کند.

محدودیت های دیگر

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین گفت: یک سوم کارکنان دولت از طریق دورکاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد تست‌های کووید ۱۹ در استان مثبت است، بیان کرد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه‌روزی، زبان سراها و کتابخانه‌ها است که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی انجام دهند.

قاسم پور گفت: استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینماها و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در استان، بیان کرد: همچنین برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی نیز ممنوع است.

قاسم‌پور گفت: تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تا ۹ آبان ماه ۹۹ تعطیل شده‌اند و رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

برچسب ها: مترو ، اتوبوس ، کرونا ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار