حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر در بحث نان هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر افزایش قیمت نان از سوی صنف نانوایی نداشته‌ایم، اظهار داشت: مردم نگران نباشند قیمت نان در استان فارس افزایش نمی‌یابد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 29 October 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر در بحث نان هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر افزایش قیمت نان از سوی صنف نانوایی نداشته‌ایم، اظهار داشت: مردم نگران نباشند قیمت نان در استان فارس افزایش نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مجوز افزایش نرخ نان به صورت ملی و توسط ستاد تنظیم بازار کشور و کارگروه آرد و نان به استان‌ها اعلام می‌شود، افزود: تا این لحظه هیچ مجوز و مصوبه‌ای دال بر اینکه ما بتوانیم افزایش نرخ نان در استان فارس را داشته باشیم واصل نشده است.

ایزدی گفت: از آن جایی که افزایش نرخ نان در استان فارس در سال گذشته پس از اخذ مجوزهای لازم و ابلاغ از ناحیه کارگروه کشوری به استان‌ها انجام شد، فارس پس از بررسی در کارگروه آرد و نان نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کرد که در سال جاری و تا زمان اعلام کارگروه کشوری هیچ‌گونه افزایش نرخی نداریم.

 

رئیس سازمان صمت استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد سه هزار و 637 واحد نانوایی در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: هم اکنون در فارس، قیمت نان لواش یارانه‌ای به قیمت 320 تومان، نان لواش آزادپز 370 تومان، نان سنگک ماشینی 1450 تومان، نان سنگکک ریگی 1450 تومان، نان بربری آزادپز به قیمت 900 تومان، تنوری آزاد پز 600 تومان، نان تنوری یارانه‌ای 400 تومان و نان تافتون یارانه‌ای 550 تومان است.

به گزارش تسنیم طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر افزایش قیمت نان در استان فارس و شهر شیراز در فضای مجازی منتشر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار