مسعود رضایی گفت: اگر این بی اخلاقی ها همچنان در کشور تداوم پیدا کند امیدی به حل مشکلات کشور نیست.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 28 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسعود رضایی چهارشنبه  افزود: رهبر معظم انقلاب با ورود به مساله هتک حرمت به رییس جمهوری و تذکر دادن در این زمینه، جلو افراد تندرو را گرفتند.
وی ادامه داد: این تذکرها باید به صورت پیوسته تداوم داشته باشد تا با اینگونه بی اخلاقی ها در کشور مقابله شود.
این فعال سیاسی گفت: اگر این بی اخلاقی ها همچنان در کشور تداوم پیدا کند امیدی به حل مشکلات کشور نیست.
رضایی افزود: حرمت انسان ها در تمام مکاتب از جمله مکتب اسلام بسیار اهمیت دارد و هیچ کجا ندیده‌ایم که بتوانیم شخصیت انسانی را مورد اتهام قرار دهیم، حتی اگر فردی مرتکب خطا و گناهی هم شده باشد مراجع قانونی باید با او برخورد کنند.
وی ادامه داد: افرادی که این روزها شعارهای تند می دهند و به شخصیت های کشور توهین می کنند سالیان سال است که کشور را به سمت و سوی نابسامانی بردند و این افراد اهل عمل نیستند و با شعار دادن و برخوردهای تند و صداهای ناهنجار به دنبال پیدا کردن جایگاهی برای خود هستند.
نماینده مردم شیراز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این بی اخلاقی ها سال‌های سال وجود دارد و تاکنون نیز کسی نفعی از این بی اخلاقی ها نبرده است.
رضایی افزود: در شرایط امروز در کشور نیاز به وحدت و انسجام داریم و باید در زمینه حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی گام برداریم.
وی ادامه داد: روند شیوع ویروس کرونا در کشور نیز مشکلات دیگری را برای کشور ایجاد کرده است که در این شرایط شعارهای سیاسی تاثیر ندارد و باید تمام مسئولان قوای سه گانه با وحدت و انسجام در جهت حل مشکلات حرکت کنند تا بتوانند کشور را از گردنه سخت و صعب العبور، عبور دهند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم گفت: در مجلس گذشته تعدادی افراد تندرو حضور داشتند و زمانی که طرح‌هایی به نفع توسعه کشور مطرح می‌شد باعث می شدند تا این طرح ها تصویب نشود یا به انحراف کشانده شود لذا باید با تندروی ها در کشور برخورد شود.
رهبر معظم انقلاب چهارم آبان ماه با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهوری و هتک حرمت ایشان گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.
مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ۲۵ مهرماه ۹۹ در رفتاری بحث‌برانگیز درخواست اعدام رییس جمهوری را در توییتر مطرح کرد، این اقدام انتقادهای بسیاری را برانگیخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار