معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: با مرگ ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت قبل شمار قربانیان کرونا در استان فارس به یک هزار و ۳۲۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 27 October 2020
به گزارش تابناک فارس:‌ علی اکبری، امروز (سه شنبه  ۶ آبان) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان ۸۰ هزار و ۶۷۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از ۳۵۳ هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: یک هزار و ۳۳۶ بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۸۷ نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.
 
اکبری اعلام کرد: ۶۷ هزار و ۸۴۱ مبتلا به کرونا در استان نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
وی با اشاره به افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا در مقایسه با ظرفیت تخت های بیمارستانی استان بیان کرد: ۲۵۰ بیمار مبتلا در استان نیاز به بستری شدن دارند که فراتر از ظرفیت تخت های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار