واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کمربندی مقابل بلوار نارنج شیرازچهار مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 27 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز در پی دریافت تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری درکمربندی مقابل بلوار نارنج، با به صدا درآوردن زنگ اعلام حادثه دو ایستگاه ۱۴ و ۱۷ آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.
بر اساس گزارش اولیه آتش نشانی شیراز از این حادثه: یک دستگاه خودروی سواری رانا با ۵ سرنشین در شیراز به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی، با موانع حاشیه جاده برخورد کرده و در شانه خاکی به صورت نیمه واژگون متوقف شده بود.
در این حادثه دو نفر از سرنشینان توسط شهروندان از داخل خودرو به بیرون منتقل شدند و سه نفر دیگر نیز در داخل خودرو محبوس شده و قادر به خروج نبودند.
آتش نشانان پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودرو، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از ابزار مخصوص سرنشینان محبوس را از داخل خودرو خارج کرده و آن‌ها را بلافاصله به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.
در معاینات اولیه عوامل اورژانس مرگ سرنشین زن ۳۰ ساله تائید و سرنشینان دیگر برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند.
آتش نشانان پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، اقدام به پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این حادثه کردند وپس از تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.

برچسب ها: واژگونی ، رانا ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار