مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب با بیان اینکه برداشت پرتقال از باغات این شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد افزود: پیش بینی می‌شود که بیش از ۲۲۵ هزار تن پرتقال از این باغات برداشت و روانه بازار شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 23 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: احمدرضا صالحی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برداشت پرتقال از ۱۱ هزارو ۱۸۰ هکتار باغ‌های این شهرستان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه برداشت پرتقال از باغات این شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد افزود: پیش بینی می‌شود که بیش از ۲۲۵ هزار تن پرتقال از این باغات برداشت و روانه بازار شود.
صالحی اضافه کرد: پرتقال داراب به علت شرایط آب وهوایی شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.
وی؛ با اشاره به وجود ۱۰ واحد سورتینگ و بسته بندی مرکبات در شهرستان افزود: محصول شیرین و با کیفیت باغات داراب، زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان این شهرستان را فراهم کرده است
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: پرتقال داراب علاوه بر صادرات به کشور‌های همسایه به بازار‌های مرکز استان و استان‌های اصفهان و تهران هم ارسال می‌شود.

برچسب ها: برداشت ، پرتقال ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار