فرمانده انتظامی استان از توقيف 2 دستگاه سواري و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در يك عمليات ضربتي در شهرستان "لامرد" خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 22 October 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس":سردار "رهام‌بخش حبيبي" بيان كرد: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان "لامرد" حين كنترل خودروهاي عبوري، در يك عمليات ضربتي به 2 دستگاه سواري 405 حامل بار مشكوك و آنها را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودروها، 366 دستگاه انگشت نگار حضور و غیاب، ۹۰ جفت پوسته نگهدارنده وسیله برقی، ۳۸ عدد پوسته دستگاه انگشت نگار، 100 عدد آدابتور و 965 عدد شارژر موبایل خارجي قاچاق را كشف كنند، گفت: در اين خصوص 2 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

وی با اشاره به اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش اموال مكشوفه، 20 ميليارد ريال برآورد شده است از شهروندان خواست با توجه به اينكه ورود كالاي قاچاق موجب ركود توليد داخلي و كاهش سرمايه گذاري و در نتيجه افزايش بيكاري مي‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی110 در میان بگذارند.

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار