حجت الاسلام دست داده، از عدم برپایی نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه در دوم آبان ماه در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 22 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته در شهرستان جهرم گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز گذشته در نامه ای خطاب به حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه این شهر، وضعیت جهرم را از لحاظ بیمای کرونا، قرمز اعلام کرده است.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه با قرمز اعلام شدن وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا، امکان اقامه نماز جمعه نیز مهیا نیست، افزود: در 2 هفته گذشته نیز به سبب وضعیت بیماری کرونا، نماز جمعه در جهرم اقامه نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه روند برپایی نماز جمعه در هفته های آینده در صورت بهتر شدن وضعیت شهرستان از سر گرفته می شود، بیان کرد: در صورت تغییر وضعیت کرونا در جهرم و تصمیم براقامه نماز جمعه، مراتب از طریق رسانه های جمعی به مردم اطلاع داده می شود.

 

حجت الاسلام دست داده با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم، این مهم را در سلامت جامعه مورد اهمیت دانست و گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های اعلام شده از سوی متولیان بهداشت و درمان، زمینه را برای تغییر وضعیت شهرستان و بازگشت سلامتی به جامعه هموار کنند.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم درپایان اظهار کرد: همچنین نماز جمعه دوم آبان ماه علاوه بر شهر جهرم، در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» نیز به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونا اقامه نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار