رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ازجمله نمایندگانی است که به‌دنبال استیضاح روحانی در مجلس است روحانی را تهدید به «اعدام» کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 18 October 2020
به گزارش تابناک فارس: مجتبی ذوالنوری در توییتر خود نوشت: «جناب روحانی اگر برای توجیه مذاکره با دشمن علت صلح امام حسن(ع) با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید؛ امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند. با منطق شما رهبر انقلاب باید دستور دهد هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.» 
 
در واکنش به پیام تند ذوالنوری علیه روحانی، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری در حساب توییترش نوشت: «فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر.»
 
همچنین ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در این باره گفت: «برخی از نمایندگان مجلس یازدهم گمان می‌کنند که به کار بردن ادبیات تند و الفاظ رادیکال باعث مطرح شدن آنها در افکار عمومی، رسانه‌ها و حوزه انتخابیه خود می‌شود. به‌طور مثل در انتخابات دوره آینده مجلس، مردم بگویند چه نماینده فهیمی است! در حالی که این ادبیات تند، سطح تنش میان قوای کشور را بالا می‌برد...»
 
او تاکید کرد که برخی از هم‌جناحی‌های نماینده‌هایی از این دست تذکرات علنی بدهند و هیات‌رییسه باید از نمایندگان اینچنینی برائت بجوید.
 
حسین کنعانی‌مقدم نیز از دیگر فعال سیاسی اصولگرا بود که در این باره گفت: نباید اجازه داد تریبون مجلس به تریبونی برای عقده‌گشایی عده‌ای و تریبونی برای انتخابات ۱۴۰۰ تبدیل شود.
 
همزمان علی مطهری، نایب‌رییس مجلس دهم نیز اگرچه تاکید کرد که در شرایط فعلی مذاکره با امریکا که از سخنان روحانی برداشت می‌شود را به صلاح کشور نمی‌داند اما معتقد است که «اظهارنظر هر ایرانی خصوصا رییس‌جمهوری در این مورد باید آزاد باشد و نباید موجب توهین و تهدید شود. اینکه مقام رهبری مخالف مذاکره هستند مانع اظهارنظر دیگران نیست.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار