رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با مثبت شدن جواب تست کرونای ۹۴ نفر در یک روز، رکورد مبتلایان طی ۸ ماه گذشته در فسا شکسته شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 15 October 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه با مثبت شدن جواب تست کرونای ۹۴ نفر در یک روز، رکورد مبتلایان به این بیماری در فسا طی ۸ ماه گذشته شکسته شد، اظهار کرد: با این تعداد نفر موارد مثبت در شهرستان فسا به ۳ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

او ادامه داد: از این تعداد مبتلا تاکنون ۲ هزار و ۷۶۰ بیمار بهبودی قطعی یافته اند و تاکنون ۲۸ نفر فوت شده اند.

خالقی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۴۰ بیمار کرونا مثبت بستری یا قرنطینه خانگی وجود دارد از افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده درخواست کرد: مسئولیت اجتماعی را بپذیرند و تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند.

او افزود: مردم هر گونه علایم بیماری، تب و تنگی نفس را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک بیماری‌های حاد تنفسی در شهرستان فسا روبروی هلال احمر مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه از مسافرت‌های تفریحی و غیر ضروری درون شهری و برون شهری، خودداری شود، خواستار ممنوعیت و تقاضای تعطیلی برنامه‌های کوهنوردی و کوهپیمایی گروه‌های اداری، فرهنگی و شخصی شد.

خالقی از مردم درخواست کرد: نذورات روز‌های پایانی ماه صفر، به سمت نذر خرید ماسک و کمک‌های معیشتی برای نیازمندان انجام و از برگزاری مراسم‌های مذهبی بخصوص مجالس خانگی اجتناب شود و ضمن دوری از تجمعات از فیض معنوی حسینیه‌های مجازی و تلویزیونی بهره‌مند شوند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار