معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۱۱۳ نفر رسید.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 14 October 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس، بیش از ۳۱۸ نفر از مردم این استان تحت آزمایش‌های این بیماری قرار گرفتند که تا امروز ۶۴ هزار و ۶۴۲ مورد مثبت قطعی ابتلاء شناسایی شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۵۷ هزار و ۹۷۸ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی یک هزار و ۹۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
همتی اضافه کرد: هم اکنون در استان فارس ۱۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.
 
طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان فارس هم اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) بیماری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار