ویژه برنامه‌های سوگواری دهه آخر صفر در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 14 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: در ایام سوگواری دهه آخر صفر ویژه برنامه‌های سخنرانی مذهبی و مرثیه سرایی تا ۲۶ مهر هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن حرم مطهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی گفت: در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی، آیت الله ملک حسینی و حجج الاسلام رضوی اردکانی، میرزا محمدی و جاوید به ایراد سخن می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها حاج کاظم محمدی، سید عباس انجوی، حاج خلیل نگهبان، حجت الاسلام توفیق زاده، حجت الاسلام انصاری، سید مصطفی موسوی نژاد، سعید خائف، امیر یقطین و مهدی عرشی در رثای شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) مرثیه سرایی می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به برگزاری مسابقه در دهه آخر صفر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یک مسابقه به مناسبت ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام از ۲۲ تا ۲۵ مهر در بخش مسابقات پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat بارگذاری خواهد شد.

بر پایی کارگاه هنری پیامبر رحمت (ص) در ۲۳ مهر در سالن شهید آیت الله دستغیب، پخش زنده رادیو حرم هر روز صبح و بعد از ظهر، برنامه تجلیل از نابینایان فرهیخته در ۲۳ مهرماه، بازدید و اجرای برنامه برای روشن دلان موسسه یاوران شب چراغ در ۲۴ مهر و اعزام گروه هادیان نور به روستا‌های محروم در طول دهه آخر صفر، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دهه است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به آن‌ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار