سردار حبیبی با بیان اینکه استان فارس نسبت به استان‌های همجوار دارای امنیت پایدار است از دستگیری ١٦٣ اراذل اوباش خبر داد و گفت: استان فارس کمترین اراذل و اوباش را نسبت به استان‌های همجوار دارد که نشان دهنده فرهنگ غنی استان‌ فارسی‌ها است.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 13 October 2020

تابناک فارس به نقل از پانا:سردار رهام بخش حبییبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 8 درصدی در کشف مواد مخدر گفت: در ۶ ماه اول امسال 30 تُن مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه استان فارس نسبت به استان‌های همجوار دارای امنیت پایدار است از دستگیری ١٦٣ اراذل اوباش خبر داد و گفت: استان فارس کمترین اراذل و اوباش را نسبت به استان‌های همجوار دارد که نشان دهنده فرهنگ غنی استان‌ فارسی‌ها است.

او با بیان اینکه مسافرت‌های درون استانی افزایش پیدا کرده است از کاهش ٢٣ درصدی متوفیان درون شهری و برون شهری، کاهش ٣۴ درصدی تمامی تصادفات و کاهش ١٨ درصدی مجروحان تصادفات خبر داد.

او به اهمیت مشاوره در نزاع‌ها و اختلافات اشاره کرد و گفت: ٧٨ درصد از پرونده‌هایی که قوه قضاییه و نیروی انتظامی به واحد مشاوره ارجاع می‌دهد به صلح ختم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تمرکز نیروی انتظامی بر تقویت پیوستگی بین مردم و نیروی انتظامی است گفت: در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم انتظار می‌رود مردم نیروی انتظامی را همراهی کنند.

او اظهار کرد: جذب نیروی افسر و درجه‌دار در استان فارس بدون عدم محدودیت در پذیرش افراد متقاضی انجام می‌شود.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه سرقت‌های خرد افزایش پیدا کرده است از افزایش ٢٠ درصدی کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعضای ۴ باند حرفه‌ای سرقت به عنف را دستگیر کرده‌ایم که در بازجویی‌ها به ۲۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

او در خصوص حضور نیروی انتظامی در مراسم‌های مختلف را تامین امنیت مردم برشمرد و گفت: آسایش و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی با هرکسی که آسایش و امنیت مردم را مختل کند برخورد می‌کند.

او با بیان اینکه تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی در راستای تامین آسایش و آرامش مردم به کرونا مبتلا شدند و امنیت و آرامش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کردند گفت: نیروی انتظامی حتی در شرایط کرونایی امین امینت و آرامش مردم بود.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: استان فارس در کشف جرائم حادث شده در فضای مجازی رتبه سوم را درکشور دارد.

سردار حبیبی از برگزاری ۹۰ درصد از برنامه‌های بزرگداشت هفته ناجا به صورت مجازی خبر داد و گفت: 79 درصد از فعالیت‌های پلیس با فضای مجازی ارتباط دارد و بخشی از فعالیت‌های پلیس فتا نیز در فضای مجازی است.

او با بیان اینکه هر کس در ایجاد امنیت سهیم است گفت: در راستای تحقق جهش تولید، نیروی انتظامی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی همراهی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار