معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه ۱۵۱ مورد در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شده‌اند، هشدار داد: در روزهای اخیر، تعداد موارد مثبت و موارد بستری در بیمارستان‌ها به شدت افزایش یافته و ۱۳ مبتلا نیز جان باختند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 13 October 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری از انجام ۳۱۶ هزار و ۴۸۸ مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز خبر داد و افزود: بر اساس آخرین بررسی‌ها، ابتلای ۶۳ هزار و ۸۱۸ نفر به قطعیت رسیده است.
 
دکتر علی اکبری همچنین با اعلام اینکه هم اکنون بیماران مشکوک و یا علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، عنوان کرد: از مجموع ۱ هزار و ۸۰ بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا، ۱۳۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 
او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی ۵۷ هزار و ۳۷۱ مبتلا به کرونا ویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.
 
دکتر اکبری با اعلام اینکه ۱۵۱ مورد در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شده‌اند، هشدار داد: در روزهای اخیر، تعداد موارد مثبت و موارد بستری در بیمارستان‌ها به شدت افزایش یافته و ۱۳ مبتلا نیز جان باختند.
 
معاون درمان دانشگاه با تاکید بر استفاده مردم از ماسک منزل تا منزل، از هم استانی‌های عزیز خواست تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار