جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: از روز چهارشنبه بیست و سوم مهر ماه به مدت ١٠ روز محدودیت های کرونایی در استان فارس اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 12 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عبدالرضا قاسمپور بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته لذا محدودیت‌های مختلفی در راستای کاهش ضریب نفوذ این بیماری در استان فارس از روز چهارشنبه بیست و سوم مهر ماه اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی مدت زمانی که محدودیت‌های کرونایی در استان فارس اعمال خواهد شد تمامی واحدهای دانشگاهی در سراسر استان و مراکز علمی و پژوهشی تنها می‌توانند خدمات علمی را از طریق فضای مجازی به دانش پژوهان انتقال دهند.

قاسم پور تاکید کرد: با توجه به اینکه استان فارس ازجمله استان‌هایی است که وضعیت نارنجی شیوع دارد از این رو باید محدودیت‌ها در استان فارس تشدید شودکه در این راستا نظارت بر واحدهای مختلف نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت و با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون استاندار فارس گفت: بر اساس محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده است فعالیت تمامی واحدهای رستورانی و فست فودی به‌صورت بیرون بر خواهد بود و امکان حضور افراد و صرف غذا در محل رستوران‌ها وجود نخواهد داشت.

او در ادامه تاکید کرد: مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در طرح محدودیت‌های کرونایی فعالیت آنان محدود خواهند بود و این محدودیت‌ها در تمامی استان اعمال خواهد شد.

برچسب ها: کرونا ، محدودیت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار