نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی دولت نیز باید نقش نظارتی و حمایتی از ورزش را ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 12 October 2020

تابناک فارس به نقل از  پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن حضور در مجمع نمایندگان فارس وتشریح برنامه ها واهداف کلان وچشم انداز اداره کل خواستار حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از ورزشکاران در المپیک وپارا المپیک ۲۰۲۱ و همچنین حمایت از ورزش حرفه ای وتیم های حاضر در لیگ برتر ودسته اول کشور ، اصلاح وایجاد قانون در جهت نحوه واگذاری اماکن ورزشی شد.
حاجی زاده افزود : اجرای طرح آمایش در استان می تواند نسبت به شناخت استعدادها و مدیریت منابع و تسریع رسیدن اداره کل به چشم انداز کمک کند .
در ادامه ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود:باید با مهیا کردن شرایط ورود بخش خصوص به ورزش و حمایت ویژه از آن زمینه را برای رشد و شکوفایی زیرساخت ها و موفقیت در ورزش ایجاد کنیم.
وی گفت: دولت نیز باید نقش نظارتی و حمایتی از ورزش را ایفا کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هر چقدر هم مجلس بتواند بودجه برای ورزش تصویب کند باز جوابگو نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
عزیزی بیان کرد:باید در قوانین و نگاه های کلان مشوق بخش خصوصی بود و راهکارهای قانونی ورود آنان مهیا شود.
وی گفت:راز موفیقت تمام تیم های بزرگ ورزشی دنیا دولتی نبودن آنان هست و باید دولت فقط نقش نظارتی را ایجاد کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای افزود:در استان پهناوری مثل فارس نیز با 5 میلیون جمعیت و 36 شهرستان نیاز مبرم است تا برای ورود بخش خصوصی برنامه ریزی ویژه شود.
وی در پایان ضمن تشکر از اداره کل ورزش وجوانان در جهت رشد وتوسعه ورزش فارس تاکید کرد اگر می خواهیم ورزش به جایگاهی که شایسته آن است برسد باید نگاهمان را عوض کنیم تا شاهد شکوفایی ورزش باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار