نماینده شیراز گفت: فارس استان مستعدی در صنعت است، اما برای حل مشکلات نباید منتظر منابع دولتی باشیم لذا مشارکت بخش خصوصی در این مسیر یک مساله جدی است.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 12 October 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی بر حمایت قاطع از صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه تولید تاکید کرد و گفت: مشکلات و کمبود‌های دولت را نیز باید لحاظ کرد، اما انصاف نیست که همه بار مشکلات روی دوش صنعتگر باشد.
 
او ادامه داد: با این اوصاف باید به یک مدل منصفانه‌ای برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی برسیم که همه خدمات را پوشش دهد.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: صنعتگران در خصوص مشکلات، طرحی را تنظیم و به مجمع نمایندگان ارائه دهند تا موضوعاتی که باید در مرکز دنبال شود، توسط نمایندگان پیگیری و به سرانجام برسد.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس بیان کرد: امروز همه گروه‌های تخصصی صنعت فارس باید در تصمیم گیری‌ها مشارکت داده شوند و نگاه مجمع نمایندگان به بحث‌های کارشناسی دقیق و جامع است.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر زیرساخت‌های صنعتی در فارس، گفت: امروز سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز و حل مشکل آب صنعتگران آماده است، اما ما نیز باید برای او مشوق و جذابیت ایجاد کنیم.
 
عزیزی در عین حال گفت: به غیر از شیراز، ما ۶۱ شهرک صنعتی دیگر نیز داریم که باید مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم.
 
او در پایان گفت: با وجود تمام مشکلات فرصت‌های خوبی در استان فارس داریم که به کمک همه صنعتگران شریف که پیشرو در تولید و خودکفا شدن کشور هستند، می‌توانیم امور را منسجم و منطقی جلو ببریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار