انحراف خودروی پراید، برخورد دو خودرو پراید و پژو و تصادف خودرو آزارا و سمند چهار کشته و زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 11 October 2020

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، اعلام کرد، بدنبال گزارشی مبنی بر انحراف و واژگونی خودروی پراید در حاشیه خیابان به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی این مرکز آتش نشانان خود را از ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه واقع در بلوار خلیج فارس اعزام کرد.

در این حادثه پس از حضور امدادگران تیم امداد و نجات جاده‌ای مشاهده شد خودرو پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به عابر پیاده در حاشیه جاده برخورد و کاملا واژگون شده بود.

عملیات امدادی با ایمن سازی سطح جاده و نصب علائم هشدار دهنده آغاز شد که در این حادثه عابر پیاده ۳۱ ساله فوت کرد و پس از گذاشتن فرد فوت شده درون کاور مخصوص حمل جسد به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

حادثه برخورد دو خودروی پراید و پژو که حاصل آن مصدوم شدن راننده پراید بود، در قلات رخ داد که عملیات ایمن سازی در این حادثه از سوی آتش نشانان ایستگاه ۸ انجام شد.

همچنین در حادثه برخورد خودرو سمند با آزارا راننده و سرنشین جوان خودروی سمند مصدوم شدند که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه دو، پس از ایمن سازی محور محل حادثه ،در انتقال مصدومان به عوامل اورژانس یاری رساندند.

برچسب ها: تصادف ، شیراز ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار