مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه با بیان اینکه یک بانوی کار آفرین در این شهرستان قارچ دارویی گانودرما تولید می کند، گفت: این کار آفرین در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۴۰ کیلوگرم گانودرمای خشک تولید و آماده عرضه دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 11 October 2020

تابناک فارس به نقل ازایانا: کاوس همتی تصریح کرد: واحد تولید قارچ گانودرما در زیر بنایی به مساحت ۷۸ متر مربع و در روستای قشلاق درنیان بخش کربال این شهرستان واقع شده است.

وی؛ خلاقیت، ریسک پذیری و مصمم بودن را از ویژگی‌های بارز کارآفرینان عنوان کرد و افزود: دو خصوصیت سخت کوشی و هدفمندی، سمیرا زارع قشلاقی، این بانوی کار آفرین را که خود فارغ التحصیل رشته اگرواکولوژی است، از کار جو بودن به کارآفرین تبدیل کرده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: طبق روال سال گذشته در صورت فراهم شدن بستر فروش، سود صددرصدی عاید تولیدکنندگان این نوع قارچ می شود.

همتی؛ بر لزوم تخصیص تسهیلات ارزان قیمت، تسهیل امور و حذف مقررات زائد برای کارآفرینان تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد فرصت‌های شغلی، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، ارتقای سطح توسعه جامعه را در پی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه ابراز کرد: ایجاد کسب و کارهای جدید در هر منطقه موجب اشتغالزایی، افزایش درآمد، رشد اقتصادی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

برچسب ها: تولید ، قارچ ، گانودرما ، خرامه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار