عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ طرحی در راستای تفکیک استان فارس مطرح نیست و هیچ گونه علاقه ای نیز در استان برای تفکیک وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 10 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:ابراهیم عزیزی بیان کرد: هیچ طرح و لایحه‌ای مبنی بر جدا سازی استان فارس و تبدیل استان به دو تکه وجود ندارد این در حالی است که عزمی نیز در استان فارس میان مسئولین و نمایندگان مجلس در راستای جدا سازی استان وجود ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استان فارس استانی یکپارچه است و این امکان در استان فارس وجود ندارد که به دو استان مستقل تبدیل شود این در حالی است که هیچ گونه عزمی در راستای جداسازی استان فارس وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: یکی از نمایندگان مجلس که خود را فردی صاحب به نظر می‌دانست در این خصوص به بیان پیشنهاد پرداخته است این در حالی است که شخص مورد نظر نماینده یکی از استان‌های است که حتی همسایه استان فارس هم نیست.

عزیزی افزود: در تذکراتی که به این نماینده داده شده است صراحتاً بر این موضوع و اظهار نظری که این فرد داشته تاکید شده و در پی احقاق حق مردم فارس تلاش شده تا از بروز چنین مسائلی که باعث تفرقه در فارس بزرگ می‌شود پرهیز گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار