نماینده شیراز و زرقان شفافیت را به معنای گزارش دقیق و صحیح واقعیت‌ها به مردم دانست و تصریح کرد: شفافیت این نیست که بنده یک رای سطحی داده و بعد از آن عکس گرفته و به عموم نشان دهم بلکه شفافیت یعنی صدا و سیمای ما نمایندگان را صدا بزند و از آن‌ها گزارش عملکرد بخواهد که طی این مدت برای مردم چه کردید و همه سوالات را بپرسد.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 09 October 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان در جمع مدیران صدا و سیمای فارس با اشاره به تلاش دشمن در راه اندازی یک جنگ نرم و زیرکانه رسانه‌ای علیه کشور، گفت: امروز باورها، ایمان مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام سیاسی مبتنی بر دین بزرگ‌ترین و محوری‌ترین تلاش دشمن است و از این زاویه می‌گوییم که صدا و سیما باید به رسالت بزرگ و تاریخی خود در برابر این هجمه عمل کند.

او افزود: پیوند بین مجلس و صدا و سیما می‌تواند اثبات گر کارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین باشد و امروز اگر مردم شفافیت را از نمایندگان طلب می‌کنند چه فرصتی بهتر از صدا و سیما است که این شفافیت را نشان دهد.

نماینده شیراز و زرقان شفافیت را به معنای گزارش دقیق و صحیح واقعیت‌ها به مردم دانست و تصریح کرد: شفافیت این نیست که بنده یک رای سطحی داده و بعد از آن عکس گرفته و به عموم نشان دهم بلکه شفافیت یعنی صدا و سیمای ما نمایندگان را صدا بزند و از آن‌ها گزارش عملکرد بخواهد که طی این مدت برای مردم چه کردید و همه سئوالات را بپرسد.

عزیزی ادامه داد: در شرایط فعلی که صحنه جنگ اصلی، عرصه رسانه است، اگر صدا و سیما را درست ببینیم، می‌تواند تحقق بخش اهداف بلند انقلاب باشد؛ مجموعه‌ای که این قابلیت را دارد به مجلس که می‌تواند پیش برنده و پیشرو باشد، کمک کند.

وی افزود: این برنامه می‌تواند همه ذهنیت‌های منفی را پاک کرده، ارتباط بین مردم و نمایندگان را برقرار کند و حاشیه‌های بی مورد در مورد مجلس یازدهم را کنار زند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: قبل از اینکه دیگران حاشیه سازی کنند، شما از ما بپرسید قضیه دنا پلاس چیست تا ما نیز با شفافیت حقایق را عنوان کنیم.

او ادامه داد: کسانی که خودشان در ادوار گذشته سراتو و سوزوکی می‌گرفتند برای تخریب مجلس یازدهم، این حرف‌ها را زدند؛ و اگر ما در صدا و سیما این مسائل را به مردم توضیح ندهیم به نوعی ظلم کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار