دکتر «مهرزاد لطفی» با بیان اینکه رفتار والدین در مقابله با بیماری کووید ۱۹ الگویی برای دانش آموزان و فرزندان است، افزود: لازم است با تغییر صحیح شیوه زندگی در ایام کرونا، راهکارهای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی را به فرزندانمان آموزش دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر «مهرزاد لطفی» با بیان اینکه رفتار والدین در مقابله با بیماری کووید ۱۹ الگویی برای دانش آموزان و فرزندان است، افزود: لازم است با تغییر صحیح شیوه زندگی در ایام کرونا، راهکارهای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی را به فرزندانمان آموزش دهیم.
او ضمن بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
رییس دانشگاه با توجه به افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ در برخی از شهرستان های استان، بر نظارت ویژه برای بررسی دلایل روند افزایشی این بیماری با حضور تیم های ستاد دانشگاهی تاکید کرد.
دکتر لطفی با اشاره به نقش کارکنان مراکز درمانی در ارایه خدمات بهینه، بر حفظ سلامت کارکنان و پیگیری های لازم برای تزریق واکسن آنفولانزا به این گروه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار