معاون بهداشت دانشگاه  علوم پزشکی شیراز گفت: همتی نیز بابیان اینکه باید با رعایت دستورات بهداشتی به یاری تیم های بهداشتی درمانی بشتابیم و در شکست این ویروس خطرناک سهیم باشیم گفت: متاسفانه تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۸۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 28 September 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی با بیان اینکه کماکان استان فارس در وضعیت هشدار به سر می برد، یادآور شد: ۸ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۲۵ شهرستان زرد یا هشدار و سه شهرستان در وضعیت احتیاط یا سفید به سر می برند.
 
او به شهروندان توصیه کرد: آمار ابتلا و بستری در استان نسبت به هفته گذشته روند افزایش داشته است، بنابراین رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و شست و شوی دست ها را جدی بگیرند.
 
همتی نیز بابیان اینکه باید با رعایت دستورات بهداشتی به یاری تیم های بهداشتی درمانی بشتابیم و در شکست این ویروس خطرناک سهیم باشیم گفت: متاسفانه تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۸۰ نفر رسیده است.
 
معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان ها و شیوه خدمت رسانی به آنان، اعلام نتایج ارزیابی تیم های اعزامی به شهرستان های دارای موارد بالای ابتلا به کووید۱۹، میزان سهمیه واکسن و نحوه توزیع آن، ظرفیت تخت های بستری و ویژه و اقدامات مربوط به گندزدایی محیط های مراکز درمانی پرداختند.
 
از دیروز تا امروز ۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر رسید،  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار