معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنای چگونگی برگزاری مراسم‌های ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 28 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید احمد احمدی زاده دوشنبه ۷ مهر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان فارس، با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت برگزاری مراسم‌های ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر گفت: توجه به ارشادات مقام معظم رهبری و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها است.

احمدی‌زاده اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی در اداره‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی را از راهکارهای مناسب برای برگزاری مراسم‌های متناسب با ایام اربعین و صفر اعلام و اضافه کرد: در این رابطه مردم با رعایت پروتکل‌های لازم امکان برگزاری مراسم‌های عزاداری ویژه اربعین و مناسبت‌های ماه صفر را خواهند داشت.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با تاکید بر لزوم تلاش اعضای این شورا برای تولید محتوای مناسب مخصوص فضای مجازی، فعالیت‌های انجام شده این شورا در رسیدگی به مسائل روز را قابل تحسین و مرهون همکاری جمعی دانست.

او با اشاره به فعالیت‌های شورای اطلاع رسانی در بخش فضای مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: یکی از جنبه‌های مثبت بیماری کرونا، اتحاد و انسجام ملی بود که منجر به اعتمادسازی عمومی شد و این نتیجه ارزشمند، در همراهی با سیاست‌های دولت بسیار موثر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی رسیدگی به مطالبات مردم در نیازهای بهداشتی و درمانی را از جمله الزامات کاری برای دست‌اندرکاران امرعنوان کرد و گفت: هنر مدیر پیش‌بینی و پیشگیری است و ما باید در مقابل مطالبات مردمی برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم.

برچسب ها: ستاد کرونا ، اربعین ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار