کد خبر: ۹۰۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵ 28 September 2020

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی در خوزستان گفت: در خوزستان یک غیزانیه نه، بلکه هزار غیزانیه وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در مراسم افتتاح همزمان ۲۵ مدرسه برکت در خوزستان که امروز (۶ مهرماه) در شعیبیه شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: زحمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت آن‌قدر ارزشمند است که زبان قاصر است اما از آن‌ها مطالبه دارم که دستاوردهای خود را اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و مجموعه نهادهای زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی که در طول سال انجام می‌دهند را به سمع و بصر مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: بنیاد برکت در خوزستان ۲۱۹ مدرسه و ۱۰۳ مسجد و بیش از ۵ هزار مسکن، ۳۷ مرکز بهداشت، ۹۱ خانه عالم و بیش از ۱۲۱ هزار شغل ایجاد کرده است و اکنون نیز ۵۵ مدرسه و ۳۳ مسجد دیگر توسط بنیاد برکت در خوزستان در حال ساخت است.

وی افزود: ۱۰ مدرسه با ظرفیت ۱۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر اهواز در حال ساخت است که برای تکمیل این مدارس، ۱۰ میلیارد تومان نیاز است. همچنین یک هزار کلاس سنگی در سطح خوزستان وجود دارد که برای ساخت این کلاس‌های درس به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

موسوی‌فرد با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع موجود در خوزستان گفت: علی‌رغم این حجم از ظرفیت‌های بی‌شمار خوزستان، در خوزستان در زمینه‌های مختلف محرومیت داریم.

وی افزود: در خوزستان ساخت ۲۵۰ کیلومتر جاده‌های روستایی در اولویت است که بخشی از آن در منطقه شعیبیه است. حدود ۵۸ کیلومتر از جاده شعیبیه شوشتر در سیلاب سال گذشته به شدت تخریب شده و از مسئولان درخواست می‌کنیم ساخت این جاده‌ها پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی در خوزستان گفت: در خوزستان یک غیزانیه نه، بلکه هزار غیزانیه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار