فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس این شهرستان، طی ۶ ماه اول سال، ۵۶۳۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 27 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس‌های تخصصی، از ابتدای امسال تا پایان شهریور، ۴ تن و ۷۵۲ کیلو تریاک، ۳۵ کیلو هروئین، ۸۱۶ کیلو حشیش و ۲۶ کیلو سایر مواد مخدر را کشف کنند.

 نوشاد ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش و پشتکار پلیس شهرستان، میزان کشفیات مواد مخدر در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نوشاد، این رشد را نشان دهنده مطلوبیت عملکرد پلیس دانست و با اشاره به انهدام ۳۶ باند قاچاق موادمخدر و توقیف ۱۴۳ دستگاه خودرو، گفت: ۲۳۰ قاچاقچی و خرده فروش و ۱۲۳ معتاد متجاهر در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب تاکید کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جدی است و مجموعه انتظامی این شهرستان اجازه عرضه اندام به سوداگران را هرگز نخواهد داد و برای آسایش و آرامش شهروندان و احساس امنیت در سطح شهرستان، با تمام توان، سعی و تلاش خواهد کرد.

برچسب ها: مواد مخدر ، داراب ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار