کد خبر: ۹۰۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 26 September 2020

 

 

همزمان با فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی، سریال شش قسمتی «آب و آتش» به نویسندگی زهرا کولیوند از دو شبکه رادیویی نمایش و تهران پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نازنین مهیمنی ـ کارگردان این مجموعه رادیویی ـ گفت: «آب و آتش» داستان سه آتش نشان است که در شرایط مختلف به کمک مردم می روند و در بدترین وضعیت آنها را نجات می دهند.

وی افزود: این نمایش یادآور می شود، آتش نشان فقط این نیست که به دل آتش برود و آتش را خاموش کند بلکه ایثار و از خودگذشتگی آنها در شرایط مختلف قابل تقدیر است. 

مهیمنی عنوان کرد: کارگردانی این کار بیشتر معطوف به هدایت بازیگران و قرار دادن آنها در موقعیت های دشواری بود که در داستان قرار داشت و البته انتخاب بازیگر مناسب برای ایفای نقش آتش نشانها که الحق و الانصاف تمام بازیگران این نمایش به خوبی‌ از عهده ی نقش هایشان برآمدند و کار به راحتی ضبط شد.

این کارگردان رادیویی در ادامه گفت: در این نمایش شهریار حمزیان، امیر  زنده دلان و بهرام سروری نژاد در نقش آتش نشان بازی کردند و مهدی نمینی مقدم، بهناز بستاندوست، راضیه مومیوند، محمدپورحسن، حمیدرضاهدایتی، ماندانا اصلانی، موناصفی و سیماخوش چشم در نقش های متفاوتی به ایفای نقش پرداختند.

«آب و آتش» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از فردا به روی آنتن رادیو نمایش نیز می رود.

این سریال رادیویی به افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری مجیدآیینه و تهیه کنندگی ژاله محمدعلی از روز یک شنبه، ششم مهرماه ساعت یک بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار