تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با بدرقه سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در نخستین مسابقه خود از دوره جدید رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران برابر تیم مارون کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، مسابقات باشگاهی فوتسال ایران در سال 1399 با صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش از روزهای آغازین مهر ماه با شروع لیگ دسته دوم این رشته استارت می‌خورد و سپس تیم‌های لیگ برتری وارد کارزار رقابت می‌شوند، در حالی که استان قم در این لیگ‌ها دو نماینده دارد.

در حالی که این روزها تیم لیگ برتری فوتسال قم وضعیت نامشخصی دارد، اما تیم دسته دومی فوتسال قم به نام دلسوختگان اهل بیت قم با کادر فنی و بازیکنانی که از مدت‌ها قبل مشخص کرده، مشغول تمرین و آماده‌سازی برای حضور در دوره جدید مسابقات باشگاه‌های کشور است.

این تیم برای انجام بازی‌های خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل باید به شهر میبد استان یزد سفر کند و از روز شنبه پنجم مهر ماه در این بازی‌ها به مصاف حریفان برود، در حالی که فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین گام برابر تیم مارون کهکیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرند.

یکی از آخرین تمرینات تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با حضور حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی و تیم باشگاهی ارم‌کیش قم و قدرت‌الله باقری سرپرست هیات فوتبال استان قم در کنار دیگر اعضای هیات فوتبال برگزار شد و شمس با تمجید از فوتسال قم و جایگاه آن در کشور، برای تیم دلسوختگان آرزوی موفقیت کرد.

حسین آتش‌پنجه مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم است که با تلاش زیاد پیگیر امور این تیم بوده و امیدوار است تیمش در دومین سال حضور در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، مجوز صعود به لیگ دسته اول را به دست بیاورد، در حالی که قم در لیگ دسته اول نماینده‌ای ندارد.

برنامه بازی‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در شهر میبد:

شنبه 5 مهر (ساعت 16): دلسوختگان اهل بیت قم – مارون کهگیلویه و بویراحمد

یکشنبه 6 مهر (ساعت 14): دلسوختگان اهل بیت قم – رعد پدافند اصفهان

دوشنبه 7 مهر (ساعت 16): دلسوختگان اهل بیت قم – امید پیروز آران و بیدگل

سه‌شنبه 8 مهر (ساعت 14): دلسوختگان اهل بیت قم – صبای یزد

چهارشنبه 9 مهر (ساعت 18): دلسوختگان اهل بیت قم – بازرگانی سناتور میبد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار