کد خبر: ۹۰۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 24 September 2020

 

 
تابناک/مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان گفت: نانوایی سیار موکب نورالزهرا (س) استان گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مصطفی امیریان، مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: از روز گذشته با کمک گروه‌های جهادی شهرستان لایروبی منازل مردم سیل زده با تجهیزات سپاه شهرستان آغاز شده است.
 
بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده گیلان / احتمال تخریب پل اصلی تالش و سخت شدن امدادرسانی!
حدود ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت به مناطق سیل زده تالش وارد شده است
مسئولان تالش با لایروبی رودخانه‌ها می‌توانستند جلوی سیل را بگیرند
آغاز عملیات آواربرداری واحد‌های سیل‌زده در تالش + فیلم


امیریان تصریح کرد: هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی موکب نورالزهرا (س) استان گیلان  به زائران ابا عبدالله الحسین خدمت رسانی می کردند امسال با توجه شرایط حاکم در جامعه به خاطر ویروس کرونا و همچنین وقوع سیل در تالش این موکب در مناطق سیل زده برپا می شود.

مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا، نانوایی سیارموکب نورالزهرا (س) استان گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده گفت: متاسفانه با تخریب قسمتی از پل همچنان مشکل ترافیک در شهرستان پابرجاست و این کار را برای کمک رسانی سخت‌تر کرده است با شرایط موجود مسئولین تالش باید هرچه سریعتر برای بازسازی پل اصلی شهرستان اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار