شهردار اراک از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از چند طرح شهری با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تا پایان هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 24 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس شفیعی گفت: دهم مهر ماه جاری پروژه پل شهید صیدی افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه دیگر شامل تقاطع غیر هم‌سطح میدان مقاومت، جاده فراهان، زیرگذر و تقاطع غیرهم‌سطح جاده فرودگاه و… با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.
وی افزود: پیمانکار این پروژه‌ها مؤسسه شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است و زمان بهره برداری از این پروژه‌ها سه سال پیش بینی شده است.
مهندس شفیعی اظهار داشت: هفتم مهرماه به عنوان روز آتش‌نشانی نامگذاری شده که سازمان آتش نشانی شهرداری اراک نیز برنامه‌های متنوعی در پیش رو دارد.
شهردار اراک گفت: روز ۲۸ مهرماه نیز روز اراک نامگذاری شده که این برای روز نیز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری برخی از دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ها متنوع پیش‌بینی شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: به اتفاق رئیس شورای شهر با هدف تبادل اطلاعات فنی در زمینه توسعه شهری، از مرکز استان‌های قزوین و زنجان بازدید کردیم و در مورد همکاری سه جانبه بحث و گفت‌وگو شد تا بتوانیم از دانش یکدیگر در حوزه‌های مختلف شهری بهره مند شویم.
وی ادامه داد: طرح توسعه مسیر دوچرخه سواری که در شورای ترافیک تصویب شده و در دستور کار برنامه‌های سال جاری شهرداری اراک قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود علاوه بر ترمیم مسیرها موجود تا پایان سال جاری حدود ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در اراک افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار