رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص افزایش آمار ابتلا و فوت ناشی از کرونا در جوانان بدون بیماری زمینه ای هشدار داد و خطاب به جوانان گفت: بیش از پیش به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا، توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 22 September 2020
به گزارش تابناک فارس: مهرزاد لطفی از افزایش آمار ابتلا و جان باختن افراد جوان و بدون بیماری زمینه ای بر اثر کرونا در فارس خبر داد.
 
وی این موضوع را هشداری برای تمامی مردم فارس دانست و از مردم به ویژه جوانان خواست تا مراقبت از خود را جدی تر گرفته و نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی در این بحران دقت ویژه ای داشته باشند.
 
وی با بررسی مصوبه های پیشین ستاد مدیریت کرونا  در دانشگاه، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع، حرم، وطن و سلامت را گرامی داشت.
 
دکتر لطفی در ادامه ضمن اعلام انجام هزار و ۲۹۰ مورد نمونه تست کرونا طی روز گذشته در فارس، به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار