مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: به زودی پویش جدید با نام کرمانشاه استان الگوی ماسک زدن با هدف بالا بردن توجه به استفاده از ماسک در سایر استان در کرمانشاه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 22 September 2020

پویش کرمانشاه استان الگوی ماسک زدن راه اندازی می‌شود

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در شبانه روز گذشته هر ۱۵ دقیقه یک بیمار مشکوک به کرونادر بیمارستان برسی شده و به عبارتی ۹۶ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری کردیم و یک مورد فوتی مربوط به شهرستان کنگاور گزارش و مجموع جانباختگان به ۵۷۷نفر رسید.

وی افزود: از ابتدای اپیدمی ۱۲۲۳۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده و۱۱۲۸۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدندصبح امروز ۳۷۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و تحت مراقبت گرفته‌اند.

محمدی با ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان در روز‌های اخیر تصریح کرد: بزودی با راه‌اندازی یک پویش جدید با نام کرمانشاه استان الگوی ماسک زدن با هدف بالا بردن توجه به استفاده از ماسک در سایر استان‌ها و به استان‌های دیگر اعلام کنیم ما استان کرمانشاه بیشترین توجه به ماسک زدن را دارد در نتیجه خواهشمندیم همه همشهریان از ماسک استفاده کنند تا بتوانیم بیماری کرونا را مهار کنیم و این الگو را به سایر استان‌ها نشان دهیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان افزود:همه‌گیری طولانی مدت کرونا ویروس نباید مردم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خسته کند، چون واقعا هنور درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد و تنها راه پیشگیری از این بیماری شست‌وشو دست‌ها، استفاه از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

محمدی در پایان گفت:از ابتدای اپیدمی اول اسفندماه سال گذشته تاکنون، هشت کودک زیر پنج سال بر اثر کرونا فوت کرده‌اند که همگی دارای بیماری زمینه‌ای شدید بوده‌اند و طبیعتا جزء دانش‌آموزان هم نیستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار