عباس حاجی زاده شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قطعه شهدای گمنام دارالرحمه شیراز در جمع اهالی ورزش و بسیجیان گفت : شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همه ایثارگران عزیز به واسطه دلاوریها و جانفشانی هایشان درخت اسلام و انقلاب اسلامی را بارور کردند و همه ما باید قدردان تلاش و فداکاریهای آنان باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، عباس حاجی زاده شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قطعه شهدای گمنام دارالرحمه شیراز در جمع اهالی ورزش و بسیجیان گفت : شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همه ایثارگران عزیز به واسطه دلاوریها و جانفشانیهایشان درخت اسلام و انقلاب اسلامی را بارور کردند و همه ما باید قدردان تلاش و فداکاریهای آنان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: هشت سال دفاع مقدس در ابعاد گوناگون یک نعمت بود نعمت صداقت ، از خودگذشتگی ، ایثار، خدمت به خلق از بارزه های مهم آن بود.
حاجی زاده با بیان اینکه فتخار ما در دفاع مقدس جانفشانی دلاورانه شهدا و جانبازی جانبازان بود افزود: با همت و تلاش و از خود گذشتگی این عزیزان وانستیم این انقلاب را حفظ کنیم وهشت سال دفاع مقدس منشا غرور ملی ملت ما شد.
وی همچنین حضو جوانان را در دوران دفاع مقدس ناثیر گذار خواند و بیان کرد: باید روایت فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ از خودگذشتگی فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان انتقال داد.
در این آیین جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان فارس ، روسای هیاتهای ورزشی استان و شیراز ، رئیس و معاونین و کارکنان اداره ورزش و جوانان شیراز ، مدیران ستادی و کارکنان اداره کل ، دبیران سازمانهای مردم نهاد ، ورزشکاران و بسیجیان حضور داشتند.
گفتنی است : این مراسم که با همت اداره کل ، اداره ورزش و جوانان شیراز ، بسیج ورزشکاران استان و سپاه بقیه الله شیراز ترتیب یافتن بود با تجلیل از برخی خانواده های شهدای ورزشکار و غبار روبی و گل افشانی قبورمطهر شهدای گمنام و تجدید بیعت با آن عزیزان پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار