کد خبر: ۹۰۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 22 September 2020

 

با بالا گرفتن تنش ها میان پکن و واشنگتن، نیروی هوایی چین ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد بمب افکن های H-۶ این کشور با قابلیت حمل بمب های هسته ای، حمله شبیه سازی شده ای را به پایگاهی هوایی که گفته می شود پایگاه آندرسن در جزیره گوام واقع در اقیانوس آرام است انجام می دهند.

 

 

با بالا گرفتن تنش ها میان پکن و واشنگتن، نیروی هوایی چین ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد بمب افکن های H-۶ این کشور با قابلیت حمل بمب های هسته ای، حمله شبیه سازی شده ای را به پایگاهی هوایی که گفته می شود پایگاه آندرسن در جزیره گوام واقع در اقیانوس آرام است انجام می دهند.

به گزارش اینترآذ، این ویدئو در حساب ویبو (توئیتر چینی) نیروی هوایی ارتش خلق چین منتشر شد. انتشار این ویدیو در حالی که است که چین هفته گذشته در واکنش به سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به تایوان، ۱۸ جنگنده خود را بر فراز این جزیره اعزام کرد و یک رزمایش دریایی هوایی برگزار کرد.

گوام محل اصلی استقرار تاسیسات نظامی ایالات متحده از جمله یک پایگاه هوایی مهم است که برای پاسخگویی به هرگونه درگیری در منطقه آسیا و اقیانوسیه کلیدی است.

در ویدئوی ۱۳۵ ثانیه ای نیروی هوایی چین بمب افکن های H-۶ چین در حال پرواز بر فراز یک پایگاه هوایی نشان داده می شوند نام این ویدئو «خدای بمب افکن ها برای جمله اماده می شود» است در این ویدئو خلبان موشکی به سمت یک پایگاه شکیلک می کند اگرچه نامی از گوام در ویدیو برده نمی شود اما کارشناسان معتقفدند این پایگاه همان پایگاه گوام آمریکا است.

ارتش خلق چین در متن کوتاهی که بر روی این ویدئو گذاشته نوشته است: «ما مدافع امنیت هوایی سرزمین مادری هستیم ما اعتماد به نفس و توانایی این را داریم که همیشه از امنیت آسمان سرزمین مادری دفاع کنیم».

ارتش خلق چین تا کنون به صورت رسمی به این ویدیو واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار