مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،متن پیام دکتر فرهاد اسماعیلی به این شرح است:

باسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، شجاعت، ایثار و جانفشانی همه مردم سرافراز ایران خصوصا رزمندگان فرهنگی و دانش آموز عزیز استان فارس است.

یاد همه شهیدان سرافراز خصوصا شهیدان دانش آموز را گرامی می دارم، شهیدانی که در دوران تحصیل، درس و کتاب و مدرسه را رها کردند تا در مکتب ایمان و عشق جان خود را صیقل دهند و با تاسی از حضرت قاسم (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه هستی خویش را نثار کنند تا دشمن زبون نتواند به خواسته های شومش دست یابد.

فدا کاری، مردانگی و نگاه حکیمانه معلمانی را می ستایم که ندای پرطنین امام خویش را لبیک گفتند و مدرسه خود را برای تدریس از درون روستاها و شهرها به خط مقدم جبهه منتقل کردند تا درمیان آتش و خون و خمپاره به تاریخ بشریت درس ایمان و استقامت و شهادت بدهند اگر چه جمع بزرگی از آن بزرگ معلمان به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند اما جمعی دیگر از آن بزرگ رزمندگان جبهه ایثار و مقاومت ماندند تا این کلاس بی معلم نماند.

دشمن زبون نمی دانست که در روزهای سخت، اساس و اصل بنیادین تعلیم و تربیت ما جهاد ومقاومت است و لحظه ای این ملت بزرگ، خصوصا جامعه فرهنگی و دانش آموز، آرمانها را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امیدوارم با همکاری فرهنگیان استان شهیدپرور فارس بتوانیم عظمتی که شهیدان ، ایثارگران و رزمندگان ما خلق کردند در فضای تعلیم و تربیت به نسل امروز منتقل کنیم تا این راه نورانی همیشه پر رهرو و برقرار باشد‌.

فرهاد اسماعیلی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار