تیم دوومیدانی بانوان سپاهان قهرمان، مرحله دوم بیست و چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 21 September 2020

در این مرحله از مسابقات تیم دو ومیدانی بانوان سپاهان با ۲۴۱ امتیاز اول شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با مجموع ۱۹۰ امتیاز و پلیمر خلیج فارس خرم آباد با مجموع ۱۸۲ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرارگرفتند.
در رشته پرتاب چکش این مسابقات ریحانه آرانی، پرتابگر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ثبت حد نصاب ۵۷.۱۵ متر ضمن ایستادن در جایگاه نخست، رکورد‌های ملی و باشگاهی این ماده را شکست.
آرانی در این مسابقات دوبار پیاپی رکورد شکنی کرد. در دومین پرتاب۵۶.۶۶ متر را به ثبت رساند و در پرتاب ششم با پرتاب ۵۷.۱۵ متری دومین بار پیاپی رکورد شکنی کرد.
در ادامه رقابت‌ها در ماده دوی ۸۰۰ متر مریم محمودی از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ثبت نتیجه ۲:۱۳.۴۳ دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.
مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور از ۲۹ و ۳۰ شهریور در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
مرحله سوم و نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور روز‌های ۱۰ و ۱۱ مهر ماه در بخش آقایان و روز‌های ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار