موسوی گفت: شهرداری شیراز، بزرگترین متولی حقوق مالی کسب شده از مردم است و برای عملیاتی کردن مفهوم صرفه و صلاح مردم باید وارد عمل شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 21 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید عبدالرزاق موسوی» در وبینار تخصصی «تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم و رعایت آن در مصوبات شورای اسلامی شهر» گفت: در اجرای هر برنامه ای، قانون محوری باید در اولویت قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای 20 بند از 34 وظیفه شورای شهر، راهکارهای اجرایی دستورالعمل ها، تهیه و به فرمانداری ارسال شده است که بخشی از آنها تایید شده و در حال اجرا شدن هستند و برای مابقی بندها نیز در حال تهیه است.

وی اضافه کرد: در این میان شناختن و دانستن صرفه و صلاح مردم مهم است که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از آن برداشت متفاوتی دارند و موجب ایجاد اختلاف نظر می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اما رسیدن به درک مشترک از صرفه و صلاح مهم است که موجب اظهار نظرهای اصولی در این میان می شود.

موسوی با تاکید بر جایگاه شهرداری برای عملیاتی شدن صرفه و صلاح مردم عنوان کرد: شهرداری، بزرگترین متولی حقوق مالی کسب شده از مردم است و برای عملیاتی کردن این مفهوم باید وارد عمل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار