جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۲۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک طی بازرسی از ۲ دستگاه خودرو در شهرستان نی ریز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 20 September 2020

تابنک فارس به نقل از پیام خبر: سرهنگ یوسف ملک زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۲۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک طی بازرسی از ۲ دستگاه خودرو در شهرستان نی ریز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

زاده اظهار کرد: گشت های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو وانت پیکان در یکی از محورهای خاکی شهرستان نی ریز مشاهده و توسط مأموران انتظامی توقیف شدودر بازرسی از این خودرو، ۱۷۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران ایستگاه بازرسی "قطرویه" شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون که راننده آن به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

ملک زاده ادامه داد:پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۹۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار