مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز با تأکید بر اینکه متدینین در اهتمام به قانون در ردیف اول هستند، گفت: اصول بهداشتی فقط برای مساجد و اقامه نماز‌های جماعت معنا دارد و برای کافی‌شاپ‌ها، مراکز تجاری و تفریحی معنا ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 20 September 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام علی‌رضا حدائق در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر این نهاد در مصلی نماز جمعه قدیم شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه روحانیت همراه مردم است، اظهار کرد: وضعیت اعتقادی و اخلاقی شهر باید شایسته جامعه اسلامی باشد.

عضو جامعه روحانیت شیراز در خصوص مسائل اقتصادی نیز بیان کرد: مشکلات اقتصادی باید برطرف شود، مسئولان باید نوکری کنند، حضرت امام راحل (ره) می‌فرمودند مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید خادم باشد.

حدائق با اشاره همراهی همیشگی روحانیت در مسائل مختلف با مردم گفت: روحانیت دغدغه‌مند مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی مردم است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این نشست، بیان کرد: معمولاً همه مسائلی که پیرامون رعایت اصول بهداشتی بوده است، فعلا فقط از سوی متدینین، اصحاب مساجد و علما به نحو مطلوبی رعایت می‌شود، اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همه کاسه‌ها را بر سر روحانیت می‌شکنند.

حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، همچنین در خصوص فعالیت‌های حوزه علمیه فارس، بیان کرد: حوزه علمیه فارس در ایام کرونایی به ویژه در بخش فعالیت‌های جهادی در خصوص تجهیز و اموات کرونایی بسیار خوش درخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار