نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه بسیج لشکر خداست و وابستگی به هیچ جریان سیاسی ندارد، گفت: این تفکر که در دفاع مقدس نیز سایه انداخت، امروز هم باقی است و دفاع امروز ما مقابله با کج اندیشان و کسانی است که می خواهند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند؛ افرادی که دل در گروی خدمت به مردم ندارند.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 19 September 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی مردم را عقبه اصلی و اساسی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از همه ارکان، مردم باید به عنوان وارثان اصلی مورد توجه و احترام باشند و در واقع انقلاب اسلامی بدون این 3گوهر گرانبها چیز دیگری برایش متصور نیست و همین ها ما را از سایر نظام های سیاسی متمایز کرده است.
رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه بسیجیان از همه وجود خود برای نظام اسلامی گذشتند، افزود: اگر همین بسیج ما در عرصه دفاع مقدس ظهور و بروز نکرده بود با کدام عِدّه و عُدّه آن جنگ نابرابر را به پیروزی می رساندیم؟
 
عزیزی خاطرنشان کرد: در دهه ۶۰  و بحبوحه جنگ تحمیلی که عراقی ها تا دُبّ حران آمده بودند، زمانی توانستیم فتح الفتوح کرده، برتری ایمان بر کفر را ثابت کنیم و وعده الهی را در صحنه عمل نشان دهیم که بسیج این لشکر مخلص الهی خالصانه، صادقانه و بی ریا بدون چشمداشت با عزت، عظمت، قدرت و قاطعیت وارد عمل شد.
 
نماینده شیراز و زرقان افزود:  قله پایداری یعنی مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و دشمنان بشریت و قله  پارسایی یعنی خدامحوری، ایمان و رشد و نمو ارزش های نبوی و علوی در جامعه که بدون شک باید با بهره گیری از همه ظرفیت های انقلاب اسلامی به فتح این قله ها دست یازید که در واقع به بخش بزرگی از آن دست پیدا کردیم.
 
این نماینده مجلس همچنین گفت: فتح این قله ها با وحدت، هماهنگی، انسجام، ایثار، بصیرت، آگاهی و ایستادگی در برابر کج اندیشان دست یافتنی است.
 
وی با بیان اینکه بسیج لشکر خداست و وابستگی به هیچ جریان سیاسی ندارد، افزود: این تفکر که در دفاع مقدس نیز سایه انداخت، امروز هم باقی است و دفاع امروز ما مقابله با کج اندیشان و کسانی است که می خواهند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند؛ افرادی که دل در گروی خدمت به مردم ندارند.
 
عزیزی تاکید کرد: بسیجی اگر در مقابل انحراف، کج اندیشی و سوء مدیریت ها، واکنش نشان ندهد، گویی در صحنه دفاع نیست.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار